tandvärk och cypern

Hallåå mina goa och glada läsare! Här hemma är man både förbannad, överlycklig och lite smått rädd!
Varför jag är förbannad är för att min visdomstand har fått fnatt och gör cpont, den växer alltså, och den växer snett, ut mot kinden och den är sylvass! Har pillat lite på den och den har snittat mig 5 gånger i fingret! Förstår ni då smärtan min kind har? jotack! Så imorrn har jag en akuttid hos tandläkaren. Tar dem inte bort den slår jag sönder dem.. Jag tänker minsann inte gå dit och betala för att dem bara ska kolla. DEN SKA BORT! Vilket är varför jag är smått rädd. Jag är rädd för tandläkare, deras bedövningssprutor är, hujedamig, det värsta jag varit med om.. Och jag har den turen att jag har en kropp som gärna inte tar åt sig av läkemedel, så för mig behövs sisådär 2-3 sprutor. YÄÄÄY! så jag är rädd, men fan så jag längtar. Jag vill inte ha ont längre.
Och varför är jag överlycklig för då?? Jo, för nu är det såhär att jag och min loverboy har precis bokat våran resa till cypern!! :'D den 20 april åker vi och är borta en vecka. Cocofjoll får vara kvar i kalla sverige dock.. men det ska nog gå skitbra de med :) kommer sakna min lilla skit <3

så glad tjej!

för övrigt idag, så har jag varit i skolan och ägt sönder på datalektionen! Sen hämta jag min underbara son för att gå hem och äta, innan vi drog ut igen på en långpromenad! Hämtade mitt nya pass hos polisen och Nico fick ett par nya termobraller på vägen dit! Det har varit strålande sol så jag kan nästan erkänna att jag svettades när vi gick den långa biten fram och tillbaka! hellyeah!
Sen har vi inte gjort så mkt mer, jag har försökt städa lite men nico har bara röjjt fram allt igen! Så jag tar det imorrn efter gymmet när han är på dagis ;)

Önska mig lycka till hos tandläkaren! K Y S S

imorrn kommer min bigboy hit och det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0