Tand i påse

Jag är hemma från tandläkaren, med en tand i en påse! Wuhuu :D min onda tand är borta ^^ och jag är överlycklig!
När jag satt inne i väntrummet kände jag min tandläkarskräck komma smygandes, ju närmare klockan blev 10 ju mer ville jag springa därifrån. Men som den coolingen man är satt man kvar ändå.. det blev min tur och jag lät läkarna veta hur rädd jag var, och hur mkt jag hatade min tand.
dem tog bild och en liten koll på min tand och sa direkt att den ska borta.
sprutor..
två sprutor..
en på insidan och en på utsidan av tandfan.. Jag ville gråta. Och jag sa att jag hatade tandläkargubben.
han påstod att min piercing i tungan gör mkt mkt ondare än en spruta, men det kan han fetglömma. Att få bedövningsspruta gör ondare än att föda barn. punkt slut.

Jag är bedövad ner i halsen, inte kul.
Jag har bomullstussar där tanden satt och dem kittlar mig så jag vill spy.
Jag blöder och är hungrig, så jag låtsas att jag är en vampyr så jag slipper bli stört sugen på ostsåsen jag har i kylen.
Jag har en tand i en påse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0