Psykologi och onsdagskväll med Elin

Hej allihoppa!
Det är kolsvart ute, nico håller på att somna, det är onsdagskväll och Elin har precis åkt hem! Vi har haft pizzakväll jag och mina 2 goda :) och fixat med håret, såklart!
Och jag har haft psykologi i skolan, kan vara de roligaste lektionerna! Huur kul som helst. Så jag t.om blir sugen på att plugga till psykolog ist, dock tar det flera flera år och jag vet inte om jag är den personen som kan vänta så länge.
IAF. Snart är det helg och det innebär utgång denna gång! Jag ska ut med Elin till hennes tjejkompisar, det blir alltså glitter, rosa drinkar, klackar och klänningar! Tjejfest :) alltid roligt!
På lördag väntas en tripp till södertälje som fortsätter till söndag! Det har planerats in fika med goa vänner, får hoppas man inte är bakis så man inte vill något annat än att ligga kvar i sängen bara. Får nog ta det lite lugnt med drickandet på fredagen helt enkelt. Kommer nog gå åt skogen när Elin är med dock :)

Det går bra i skolan för övrigt, min datalärare verkar tro att jag är någon sorts av ett geni. Inte för att jag tänker försöka få henne att tro något annat men det är ju tyvärr inte sant.. jag är egentligen kass på data men det verkar ju gå bra iaf! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0