If we don't learn easy lessons, they get harder

Måndag kväll.
Hos oss har det hänt grejer, mest för Nico, han har hunnit gjort illa tån så den har sprutat blod och blivit blå, och idag fick han feber lagom till han kom hem från dagis. Stackarn, en riktig olycksfågel!
Blev nästan lite rädd att berätta det för dagisfröknarna idag, att han gjort illa tån alltså, med tanke på att han även slog i näsan förra veckan när han sov så han börja blöda näsblod.. och hans tand förut.
Undra vad dem tänker??

Men vi har inte bara varit med om dåliga saker såklart! Förra veckan fyllde Nicos fina kusin Isac 3 år, så han var där några timmar för fika och god mat! Under den tiden passa jag och Niklas på att åka till älskade Åsby för lite kik i den fina inredningsaffären, fick med mig liite hem iaf ^^ bland annat en burk för kaffet! wopwop. Sen drog vi en sväng till IKEA där jag såklart oxå hittade lite stuff! Nya glas har jag nu, riktigt fina! Och en vas så jag har något att stoppa mina blommor i! :)
I helgen fick vi för oss att åka på äventyr! Så vi tog vårt pick och pack in i bilen och åkte till Södertälje för att våldgästa morsan ^^ Men vi kom in några timmar innan hon sluta jobbet så en sväng genom stan blev det först! Måste ju visa Niklas mina trakter oxå lixom ;)
Sen tog vi nyckeln hem till morsan av syster så där inne satt vi när hon försökte låsa upp dörren :) Nico blev tokglad kan jag lova! mamma med!

Sen har vi inte gjort så mkt mer, fick besök av far m.familj igår! Glassfika och snack inför sommaren då vi planerat in att åka till Finland över en vecka :) ytterst trevligt!

Nico och hans fina kusin Isac

PS. Vi provade på att äta Sushi igår... aldrig aldrig mer igen. hyi verkligen inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0