Söndagkväll

Trotsig unge! hujedamig.
Ni anar inte hur slut jag är i huvudet.. det är helt stört hur mkt nico testar mig nu. Från när han spärrar upp ögonen tills han somnar på kvällen igen.
Det är fullt upp här alltså.. dock är han det bara mot mig xP När han träffar andra så blir han världens ängel.
Antar att det är såhär det är.. men jag blir galen.
DOCK, så har han faktiskt varit ganska snäll idag :) haha. Han har lekt snällt och inte gapat alldeles för mkt, wuhu. Så ikväll är jag väl hyfsat pigg i skallen. så har fått lite läxor gjorde, även om hjärnan fick blackout titt som tätt.
Men whats upp med att vakna kl 6 på morgonen?! när han lagt sig vid 8-9???!! Det är även en ny grej han hittat på. Alldeles nyss så kunde han sova till 9 när vi var lediga. Yaya. Hoppas det går över snart och han blir min lilla goa pojke snart igen :)

IAF!.. Fick tillbaka min gamla gamla goa tv från syster idag som hennes dotter haft. Så nu har vi tv i sovrummet och Nico blev hur glad som helst, xD han bädda in sig på fårsället med kuddar och snutte, och kollade på barnprogram ^^ go unge. och han fick även se bilar när han skulle lägga sig, tror ni det gillades? Ohja. Men jag ångrade mig snabbt då jag antar att det kommer vara såhär han vill lägga sig varje kväll nu framöver ;) well done!

Mer har jag väl inte att säga, Niklas åker hem imorrn och vi återgår till vårat normala med dagis och skola!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0