like a boss!

Halloj! Det är eftermiddag här i köping. Nico tar en tupplur här bredvid mig så jag passar på att lägga in några rader! Har dessutom kollat igenom lite plugg och insätt att jag inte behöver göra någe mer denna vecka. Tummen upp för mig ;)
Så hur mår Nico idag? Ja, han va varm imorse men sen blev han sval och har lekt hela dagen :) vi har tillomed tagit oss ut på en promenad och fyllt på blöjlagret här hemma.
Så på fredag är han redo för dagis igen och kan spendera sin helg hos far sin! (peppar peppar, slå i trä)

Jag är inne i en riktigt pyssla om hemmet period!! Nästan hela dagarna tänker jag på vad jag vill göra med mitt hem. Har en hel del idéer!
Min soffa är ganska hård.. så nu har jag kommit fram till att jag ska ta bort ryggkuddarna och lägga dit en massa massa mjuka sköna stora kuddar ist. soffan känns då både större och blir mjukare. high five på den ni!

Nu vakna min lilla herre :) sååååå, vi hörs sen!! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0