It´s the little things that makes life big

Och så var det Tisdag kväll!
Nico har precis lagt sig och jag ligger mätt i soffan.. typ det enda jag gjort idag! Nico är fortfarande sjuk så han har knappt lämnat soffan på hela dagen. Vi gick upp vid 6 imorse och sen dess har vi kollat på film heeela dagen, sötnöten. När han tog sig några sovstunder så passade jag på att tvätta och städa lite, i hans vakna stunder fick jag minsann inte lämna soffan!
Mat har han inte ätit.. men två glassar och lite kladdkaka fick jag i honom när alvedonen börjat värka. Och en hel del saft har han satt i sig! Så duktig så.
Det var inte förens vid 18 tiden här mot kvällen som han tog sig ur soffan och lekte lite med bilarna.. och han har inte varit spec varm sen dess! Så vi hoppas på en frisk pojke imorrn bitti :)
Niklas åkte hem imorse så vi har varit själv här hela dagen oxå.. lite småtråkigt sådär!
Men att mysa med mitt lilla hjärta har varit underbart, inte ofta han sitter stilla direkt. Men det är hemskt att se en annars så livlig och vild kille bara ligga ner och inte orka göra något <3


min fina kille, 4 månader gammal. april 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0