förkylning och bigbrother!

Måndag, ny vecka och nya tag! Men inga nya krafter.. jag är tokförkyld och nyser som en galning, snoret rinner konstant, gör sjukt ont i näsan och hostan kommer krypandes.. s k ö n t ? nopp, men coco har klarat sig än så länge (peppar, peppar).. och är just nu på badhuset och härjar med sin far, faster och kusiner. Kul att han får roa sig lite iaf :) jag är ingen rolig mamma som ba nyser överallt och är hängig.

Igår började äntligen BigBrother igen :) och till min förvåning så var min gamle vän Amandus med i tvrutan.. se där ja! det var kul, konstigt att se honom där. Men jag vet att det kommer bli roligt då, för han är hur skön som helst!!
Så nu vet jag iaf hur mina kvällar kommer se ut ett tag framöver.
wopwop.

Skolan rullar på som vanligt, idag fick vi veta hur vi ligger till på datan, MVG, ja se där :) duktig tjej! Och om två veckor går vi ut på praktik.. känner mig lite nervös faktiskt men det kommer nog gå skit bra!
Har lite skolgrejer att lämna in innan dess, och förhoppningsvis så kirrar jag att lämna in andra uppgifter som ska in veckan efter praktiken oxå,. eftersom jag ska utomlands en vecka sen så har jag bestämt att lämna in allt som ska va inne den veckan och veckan efter de redan innan jag åker.. vill inte få en massa att hinna igång med när jag kommer tillbaka då vi börjat med lite andra saker.
önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0