Tisdag

god förmiddag!
vad händer i mitt liv just nu? ja, jag håller äntligen på att bli bättre.. olyckligtvis råkade jag få influensan alla får nu som håller i i flera veckor (Y) Men nu är bara huvudvärk, stel nacke och lite halsont kvar! så det är ju bra.
På torsdag åker jag iväg till Linköping hem till min loverboy. Kommer bli awesome och Nico ska spendera lite tid hemma hos sin far. behövligt.
Får hoppas jag får tid att hinna bli helt frisk då :)
Senare idag efter jag hämtat Nico från dagis ska vi vandra hem till hans far för att diskutera helgen och hur det ska bli i framtiden, dvs med fasta helger! Får se hur det går, men förhoppningsvis bra!

Nu blir det dusch och fix innan bebis ska hämtas :)
K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0