reporter och pannkakstårta!

lilla coco sover och jag slappar i soffan :) här hemma har vi haft mkt besök idag! Men det första vi gjorde var att gå ner till stan och hämta ut nicos sista present ^^ så nu är alla klapparna åt honom klara! Gäller bara att bestämma vilka som ska bli till hans födelsedag och vilka som blir julklappar!
När vi kommit hem så städade vi hela lägenheten, så nu är det fint och rent här! Och så helt plötsligt så ringer min telefon och det är Bärgslagsbladet som vill skriva en artikel om unga mammor, så dem undrade om jag ville ställa upp åt dem :P rolig grej! Så jag tackade ja! En timme senare så plingar det på dörren och det är en reporter som ställde lite frågor och tog kort på oss :) så imorrn är vi med i tidningen! Får hoppas det inte blev någon pinsam bild och att det blir snyggt skrivet!
Bellabus kom samtidigt som reportern så det passade jätte bra! Hon lekte med coco så vi kunde prata ifred :)
Efter tidningsbruden dragit så kom pappa förbi en snabbis och lämnade en pepparkakstraktor dem gjort åt nico! Och han blev hur stolt som helst över den ^^ sötungen! Så när Sofie och Emil kom skulle han visa vad han fått direkt.
Sen lagades det pannkaka!

K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0