nedräkning!

ojoj, nu har det hunnit hända mkt sen jag skrev sist! vart ska jag börja?
Tidningen vi var med i blev jätte bra! förstasidan och grejer, inte illa :) kändes lite skumt när jag skulle köpa tidningen och det var mig själv och coco jag såg ^^ coolt!
Jo, och jag ska börja plugga igen :D i januari börjas det! irock! Det är omvårdnad jag ska läsa, kommer säkert blir awesome!

Och snart fyller min lilla kille hela 2 år! herregud så tiden for iväg! han blev ju nyss 1. yaya, kalas blir det :D med bilartema såklart.


Bild från tidningen :) helt okej!

Och snart är det julafton! Nicos 3de jul, får hoppas han inte får feber igen som förra året. precis när tomten kom så somna han, och satt i knät under hela kvällen. stackarn..
året innan de var han bara 3 dagar gammal, inte mkt han såg då heller :P bara tutte och insidan av ögonlocken. hihi <3

Jag kör nedräkning till fredag! Då min älskling ääntligen kommer hit, och stannar läänge ^^ längtar som ett litet barn! 3 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vad fin bild!! :) Kram till er och god jul! :)

2011-12-13 @ 21:17:58
URL: http://littlefellah.wordpress.com
Postat av: Anonym

I think your son looks after you - the same view you have!

2011-12-16 @ 09:29:54
Postat av: essay help

I think your son looks after you - the same view you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0