Mammas älskling!

vissa av er minns när nico slog sig i bordskanten, en lite spricka i läppen och har numera ett ärr som gör att det ser ut som en liten fläskläpp..
Nu har han slagit sig igen. Denna gång blev det värre skada :/ han skuttade runt i soffan och slängde sig hejvillt.. jag sa åt honom att sluta för det är farligt, precis när jag sagt det så tar han sig ett skutt och for in med munnen rakt på det hårda armstödet!! PANG sa det bara, han började pipa och tog sig om munnen, jag tog en titt samtidigt som jag tröstade och tanden var borta!!
kollade runt om jag kunde hitta den men icke! Kollade i munnen igen och ja, där ser jag toppen av tanden.. han har alltså slagit upp den :( stackarn måste ha gjort svinont!!
Jag höll om honom och sa att det är okej, han pep lite grann, två tårar och sen var det bra! Han är en sån jäkla krigare min lilla kille! <3 stolt över honom, och lite stolt över mig själv att jag kan hålla stressen nere så han inte blir rädd.
det kom lite blod men inga stora mängder alls.. och han kunde skratta några minuter senare <3
Så imorrn blir det att ringa tandläkaren och se vad dem tycker! blir antagligen en koll för att se hur stor skadan är, oftast ploppar tanden ut av sig själv. men i värsta fall måste dem dra ut den.. vilket jag hoppas han slipper!

Skrutten blev mammig och somna sen i min famn <3 får hoppas han klarar natten utan väckningar av tandvärk :/

plutten när han hade somnat. kass bild, men man ser att tanden inte finns där den ska va.. den finns där inne nånstans <3

Kommentarer
Postat av: Jb

Jag gjorde något liknande är jag var liten. Om Han försäkrad så anmäl till försäkringsbolaget, för min tand tog skada så jag fick nya

2011-12-14 @ 20:43:24
Postat av: Jb

Alltså dom där under:)

2011-12-14 @ 20:44:47
Postat av: persuasive essay

The photo is not very good - why did you add it here I can'y understand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0